Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~said1 | użytkownik

imię i nazwisko adresWarszawa zarejestrowany29.05.2009 @13:51:35 ostatnio na stronie16.06.2017 @22:35:20



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5765206
digarty29 komentarze660 posty na forum2

komputer / sprzęt
Canon 60D + EF-S 17-55mm f/2.8 USM IS + EF-S 60mm f/2.8 macro USM + EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Oscar1967    21.04.2011 @23:35:55
dziękuję i pozdrawiam - cóż, czasami niektórzy zwracają na mnie uwagę, ale trzeba przywyknąć
~szczepko920    18.01.2011 @20:54:38
Hmm no więc tak, takie informacje są bardzo łatwo dostępne w internecie jest nawet taki specjalny radarek, jednak nie zdradzę wszystkich szczegółów Polecam zagłębić się w tematykę RNAV Spottingu jak się złapie bakcyla to całymi dniami by się w niebo patrzyło hehe, zapraszam na http://www.extremespotting.com lub http://www.sky-watcher.pl

Fotki są robione przez teleskop o ogniskowej 1300mm
~fotogreg    03.01.2011 @21:50:28
dzięki....
_______
Nie dziękuj, zajrzyj i oceń sprawiedliwie
~scieszka6    03.01.2011 @17:02:11
to Falkon 8mm
pozdrawiam
_______
Nienawiść jest łatwa,a miłość wymaga wysiłku.
~luuucy    30.04.2010 @15:53:07
hehe, dzięki, cieszy mnie to bardzo
_______
siema mała, jestem Jupi
~Romy    30.04.2010 @13:19:07
Dzięki...to nie fotomontaż - to zestaw perkusyjny Terry Bozzio - czyli największy zestaw na świecie
_______
"Szanuj mnie albo mnie zabij" Malcolm X

Poświęcam czas na Twoje prace...poświęć i Ty na moje
~grzehooFR    01.11.2009 @09:48:50
Hej
technika jest opisana tutaj http://www.dgrin.com/showthread.php?t=61316
~saijo    12.10.2009 @15:57:44
tez pozdrowienia dla fana Diablo II
~mastadeath    07.10.2009 @21:23:00
WB ustawiłem na światło sztuczne, ale robiłem w RAW-ie więc sobie poprawiłem odpowiednio WB w lightroom-ie
_______
Life is simple, kill or be killed, The code of survival
My Official online Portfolio http://www.matuszakmaciej.pl :: blog http://www.inspireyourmind.pl
~IzabellaS    06.10.2009 @14:50:07
Ja z kolei uwielbiam fotografować ludzi ale obiecuje, że krajobrazów będzie wiele, pewnie nawet zbyt dużo. Przez 3 miesiace na Krecie nazbierałam tego troche
~Oscar1967    01.10.2009 @19:09:57
dziękuję i pozdrawiam
~Zochaa    22.09.2009 @21:01:42
dzięki!
_______
Naucz się słuchać - szansa czasami puka bardzo cicho.
~iNieWiemGdzie    22.09.2009 @17:51:20
dzięki za wizytę, zapraszam ponownie
_______
wejdź popatrz i napisz.......bo niby czemu nie????
666
--Nie dyskutuj z debilem, najpierw zniży cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem--
~asiowka    22.09.2009 @09:34:23
fakt, nie tylko robaki są fotogeniczne :D
dzięki za komentarz
~gegra71    21.09.2009 @22:41:15
Na pewno będę tu zaglądał.
~AltumSilentium    11.09.2009 @16:29:56
Ciągle mnie podpuszczaDziękuję za miły komentarz Pozdrawiam ciepło
_______
...Cause when love is the dealer, I'm addicted...
~Oscar1967    10.09.2009 @09:51:18
dziękuję i pozdrawiam
~VelvetTears    09.09.2009 @12:01:25
gracjas
~ninasimone    05.09.2009 @23:51:37
piękne....dziękuję Ci .....
~Perlis    02.09.2009 @16:12:10
dzięki wielkie za miłe słowa, ale jeszcze dużo pracy aby moje prace zasługiwały na najwyższa ocenę :D
-KittyPryde    02.09.2009 @12:10:28
a to zalezy
-KittyPryde    02.09.2009 @10:34:42
cała przyjemnosc po mojej stronie
+regnar    02.09.2009 @09:13:20
dzieki
~Maxmaks    19.08.2009 @14:17:38
witam
dzieki za wizytę i miłe wpisy
zdjęcia robie głównie sigma 70-300mm, a kropelki kitem18-55mm+ raynox 250,
niektóre zdjecia kropelek fujii5600+raynox250
pozdrawiam i miłego dnia )
_______
FOTOGRAFIA to mój ŚWIAT, moje ŻYCIE, moja PASJA!!!
~irass    19.08.2009 @14:02:55
,dokladnie to nazwe mam od kogos:P
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt